Microsoft Office:
1.שאלה: מה זה חשבון Microsoft?
תשובה: חשבון Microsoft (שבעבר נקרא Windows Live ID) הוא האמצעי שבו אתה משתמש לכניסה לשירותי Microsoft כמו outlook.com (או Hotmail), Office, OneDrive, Skype, Xbox, Windows ועוד. הוא מאפשר לך ליהנות מחוויה אישית ורלוונטית יותר בכל המכשירים והשירותים שבהם אתה משתמש.
2.שאלה: מהו מפתח מוצר?
תשובה: מפתח מוצר הוא קוד אלפאנומרי ייחודי בן 25 תווים המשמש למימוש והפעלה של מוצר Office שברשותך. כדי למצוא את מפתח המוצר שלך, חפש את הקוד האלפאנומרי בן 25 התווים בצדו האחורי של הכרטיס בתוך אריזת המוצר של Office. לפעמים מפתח המוצר עשוי להיות מודפס בקבלה. אם רכשת את Office מיצרן מחשב, מפתח המוצר נמצא באריזת המחשב. תבנית מפתח מוצר לדוגמה: XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXX
3.שאלה: האם עליי להתקין את גרסת 32 סיביות / 64 סיביות של Office?
תשובה: גרסת 32 הסיביות של Office מותקנת כברירת מחדל. גם אם במחשב שלך פועלת גרסת 64 סיביות של Windows, מומלץ להתקין את גרסת 32 הסיביות של Office, מכיוון שהיא תואמת יותר ליישומים ולתוספות שפועלים עם Office. אם ברצונך להתקין את גרסת 64 הסיביות של Office, תוכל לעשות זאת על-ידי ביקור בכתובת www.office.com/myaccount וביצוע ההוראות שעל המסך להתקנת גרסת 64 הסיביות. לא ניתן להתקין הן את גרסת 64 הסיביות והן את גרסת 32 הסיביות של Office באותו מחשב.
4.שאלה: איך אוכל לדעת אם Office יכול לפעול במחשב שלי?
תשובה: Office תומך במחשבי PC שפועל בהם Windows 7 ואילך ובמחשבי Mac שפועל בהם Mac OS X 10.10 עבור 'Office 2016 עבור Mac'. לקבלת מידע נוסף, כולל הדרישות עבור מחשבי Tablet של ®Apple ו- Android™, הצג את דרישות המערכת המלאות. זמינות השפות של Office עשויה להיות שונה בין מחשב PC למחשב Mac. קבל מידע נוסף אודות זמינות שפות.
5. שאלה: מהו הענן?
תשובה: ה"ענן" הוא למעשה כינוי ידידותי המתאר שירותי מחשוב המבוססים על האינטרנט ומתארחים מחוץ לארגון שלך. כאשר אתה משתמש בשירותים המבוססים על הענן, תשתית ה- IT שלך שוכנת מחוץ לתחומי הארגון (באופן לא מקומי), והיא מתוחזקת על-ידי ספק חיצוני (מתארחת), במקום לשכון בשרתים שאתה מתחזק הנמצאים בבית או בעסק שלך (באופן מקומי). עם Office 365, לדוגמה, אחסון המידע, המחשוב והתוכנות ממוקמים ומנוהלים מרחוק בשרתים שנמצאים בבעלותה של Microsoft. שירותים רבים שבהם אתה משתמש מדי יום מהווים חלק מהענן – החל מדואר אלקטרוני מבוסס אינטרנט ועד לשירותים בנקאיים ניידים ושירותי אחסון תמונות מקוונים. מאחר שתשתית זו ממוקמת באינטרנט, או ב"ענן", באפשרותך לגשת אליה כמעט מכל מקום – ממחשב PC, ממחשב Tablet, מטלפון חכם או ממכשיר אחר בעל גישה לאינטרנט.
Windows 10:
1.שאלה: כיצד לשדרג במכשיר עם נפח אחסון קטן?
תשובה: ייתכן שמכשירים עם כונן קשיח של 32 GB או מכשירים ישנים יותר עם כוננים קשיחים מלאים יצטרכו שטח אחסון נוסף כדי להשלים את השדרוג. אם אין לך מספיק שטח, במהלך השדרוג תתבקש לפנות מקום במכשיר שלך או לחבר כונן הבזק מסוג USB עם די שטח פנוי כדי להמשיך.
2.שאלה: האם האפליקציות והמכשירים שלי יפעלו עם Windows 10?
תשובה: Windows 10 תוכנן כך שיהיה תואם לרוב המכשירים והאפליקציות הזמינים כעת.לקבלת פרטים אודות מכשירים ספציפיים והאפליקציות שלך, בדוק את דוח התאימות שהוא חלק מהאפליקציה ’קבל אתWindows 10’. לשם כך, פתח את האפליקציה ’קבל את Windows 10’, בחר את התפריט בפינה הימנית העליונה של האפליקציה ולאחר מכן בחר בדוק את המחשב שלך (או המחשב שלך מוכן לצאת לדרך) כדי לראות את כל בעיות התאימות המוכרות ופתרונות מומלצים.
3.שאלה: מהו עדכון אוטומטי?
תשובה: בעזרת העדכון האוטומטי, אין צורך לחפש עדכונים באופן מקוון או לדאוג מכך שתיקונים קריטיים או מנהלי התקנים עבור Windows עלולים להיות חסרים במחשב שלך. Windows Update מתקין באופן אוטומטי עדכונים חשובים כאשר הם הופכים לזמינים. באפשרותך גם להגדיר את Windows Update כך שיתקין עדכונים מומלצים באופן אוטומטי או יידע אותך כשיהיו זמינים. באפשרותך גם לבחור אם להפעיל את Microsoft Update, המעביר עדכונים עבור מוצרים אחרים של Microsoft. עדכונים אופציונליים, כגון ערכות שפה ועדכונים מ- Microsoft Update, אינם מותקנים באופן אוטומטי.
4. שאלה: כיצד תדע אילו עדכונים עודכנו על מחשבך?
תשובה: Microsoft שומרת את היסטוריית עדכונים ב- Windows Update כדי שתוכל לבדוק אילו עדכונים הותקנו ומתי. באפשרותך גם להשתמש ברשימה זו כדי להסיר עדכונים ספציפיים, אך בדרך כלל לא מומלץ להסיר אותם אלא אם יש לך סיבה ספציפית.
כדי להציג את היסטוריית העדכונים שלך:
-
פתח את Windows Update על-ידי החלקה מהירה מהקצה השמאלי של המסך (או, אם אתה משתמש בעכבר, על-ידי הצבעה על הפינה השמאלית התחתונה של המסך והזזת מצביע העכבר כלפי מעלה), הקשה או לחיצה על הגדרות, הקשה או לחיצה על שנה הגדרות מחשב ולאחר מכן הקשה או לחיצה על עדכון ושחזור.
-
הקש או לחץ על הצג היסטוריית עדכונים.
Adobe:
1.שאלה: האם חייבים להיות מחוברים לאינטרנט על מנת להשתמש בAdobe Acrobat?
תשובה: בפעם הראשונה שתפתחו את התוכנה השולחנית של Acrobat DC, תצטרכו חיבור לאינטרנט לצורך הפעלת המוצר. לאחר מכן, תוכלו לעבוד בקלות במצב לא מקוון. אם תרכשו מנוי, תתבקשו להיכנס מדי פעם למערכת כדי לאמת את האישורים שלכם (כל 30 יום אם יש לכם תוכנית חודשית וכל 99 יום עם תוכנית שנתית). בנוסף, שני כלים חדשים של Acrobat – Send for Signature ו- Send & Track – דורשים חיבור לאינטרנט.
2.שאלה: האם אפליקציית Acrobat DC זהה לאפליקציית Adobe Reader?
תשובה: אפליקציית Acrobat DC היא הדור הבא של אפליקציית Adobe Reader, והיא הופכת את ההתקן הנייד שלכם לכלי עסקי משמעותי. בדומה ל- Reader, אפליקציית Acrobat DC מוצעת בחינם, והיא ממשיכה לספק את החוויה האמינה ביותר בתעשייה להצגת מסמכי PDF ולעבודה איתם בהתקנים ניידים. וכעת, הודות ל- Adobe Document Cloud ולשירותי המנוי של Acrobat DC, תוכלו לקחת את מסמכי ה- PDF וכלי ה- PDF שלכם אתכם, כך שתוכלו להמשיך לעבוד ביעילות בכל מקום.
3.שאלה: מהו Photoshop ולמי הוא מיועד?
תשובה: תוכנת Adobe Photoshop CC היא היישום המתקדם ביותר בעולם להדמיית תמונה דיגיטלית, המשמש צלמים, מעצבים, אנשי מקצוע מתחום האינטרנט ואנשי מקצוע מתחום הווידאו. יישום זה מעניק לכם את העוצמה והשליטה המרביים ביצירת עיבודי תמונה וקומפוזיציות דו-ממדיות ותלת-ממדיות, עריכת סרטוני וידאו וניתוח תמונות. ומכיוון ש- Photoshop CC מהווה חלק מ- Adobe Creative Cloud, אתם זוכים לקבל גישה לכל העדכונים החדשים ביותר ולגרסאות עתידיות ברגע שהם זמינים. למדו עוד על Creative Cloud.
4.שאלה: האם ניתן להשתמש בPhotoshop ביותר ממחשב אחד.
תשובה: כן. ניתן להוריד ולהתקין את Photoshop במחשבים מרובים ללא קשר למערכת ההפעלה. עם זאת, ההפעלה מוגבלת לשני מחשבים לכל אדם המשויך לחברות. עיינו בתנאי השימוש לקבלת מידע נוסף. למדו כיצד לבטל את ההפעלה של רשיון Creative Cloud במחשב.
Symantec/Norton:
1.שאלה: מהו חידוש מנוי?
תשובה: אם התקנת כבר מוצר Norton, תוכל להמשיך להגן על עצמך באמצעות מוצר זה על-ידי חידוש המנוי. בפעולה זו תקבל תאריך תפוגת מנוי חדש של המוצר המותקן כעת על-ידי הוספת המנוי הנרכש לתקופת המנוי הקיימת שלך. כאשר תבצע את החידוש מתוך המוצר, חידוש המנוי יוצג בדרך כלל כאפשרות הזולה ביותר. אם אתה מרוצה ממאפייני ההגנה של המוצר הנוכחי שלך, חידוש המנוי הוא בדרך כלל הבחירה הטובה ביותר עבורך.
חידוש המנוי יחול לכל המחשבים או ההתקנים המשתמשים באותו מפתח מוצר או רישיון (לרישיונות מרובי-התקנים) ומזכה אותך ב:
-
עדכוני הגדרות הגנה סדירים
-
עדכונים לגרסה החדשה ביותר של המוצר כאשר תהיה זמינv
2.שאלה: מהי רכישת מוצר חדש?
תשובה: כאשר תרכוש מוצר חדש או שדרוג, אתה תרכוש רישיון חדש למוצר Norton, ותקבל מנוי המגיע עם המוצר החדש. המנוי החדש אינו קשור למנויים קיימים אחרים שאולי נמצאים ברשותך. כאשר תרכוש מוצר חדש, לא תועבר תקופת המנוי של המוצרים האחרים.
אם תחדש מתוך המוצר הנוכחי שלך, ייתכן שתראה אפשרות אחת או יותר לשדרג למוצר חדש. ייתכן שמוצרים חדשים אלה יכללו מאפייני אבטחה או שירותי אבטחה נוספים לאלה הקיימים למוצר Norton הנוכחי שלך. לאחר רכישת מוצר חדש, תצטרך להוריד ולהתקין אותו בכל מחשב עליו תרצה להגן, בהתאם למספר המרבי של התקנים המותר ברישיון שלך.
היתרונות הנוספים של רכישת מוצר חדש הם:
-
עדכוני הגדרות הגנה סדירים
-
עדכונים לגרסה החדשה ביותר של המוצר כאשר תהיה זמינה
-
בחירה במאפייני המוצר העונים בצורה הטובה ביותר לצרכיך
-
לרשותך אפשרות לרישיון להתקן אחד או ל-3 התקנים, או חבילה של 5 או 10 משתמשים
3.שאלה: מדוע ישנם מחירים שונים לחידוש ולרכישה של אותו מוצר?
תשובה: בעת השוואת מוצרים, כדאי לך לסקור את מאפייני המוצר, משך המנוי ואת מספר ההתקנים עליהם אתה רוצה להגן. מחיר המוצר משתנה בהתאם לאפשרויות שאתה מחליט לרכוש. ייתכן שתראה מחירים שונים לאותם מאפיינים בעת השוואת הצעות מיוחדות, הצעות באזורים שונים או הצעות מספקים מסוימים.